joi, 25 februarie 2010

Dupa RIDElicious Camp 13-21 Februarie


9 zile. 2 party-uri. 50 de prieteni. Zeci de ore pe zapada. Trick-uri noi. Si multe, multe, multe hohote de ras si zambete. Acesta este rezumatul “pe hartie” al primei tabere Fresh-Meat din sezonul 2010.


Dincolo de “hartie” au fost cativa oameni, cateva zile si un loc parca special facut pentru noi.

Ca la fiecare tabara, ne-am bucurat impreuna pentru fiecare miscare noua, fie ea primul viraj sau primul grab; am inceput ca instructori si elevi insa la final am fost doar prieteni care se dau la un loc; am avut bucuria sa re-vedem oameni care ne mai vizitasera inainte.

Februarie 2010 a insemnat insa si cateva lucruri noi: primii skiori (respect!) , primii participanti sub 18 ani si primul demo center cu echipamente performante, care chiar si-au dovedit calitatile.

Ce ne putem dori pentru viitor? Mai multi participanti, in special pe partea de freeski. Vibe-ul care se creeaza cand skieri si boarderi se dau la un loc este unic. Ne-am mai dori un park mai mare… si o vreme mai normala. Si sa ne vedem mai des, toti cei care am fost acolo.




Respect Echipa Fresh-Meat! (p.s. mai multe poze din cadrul campului de la Capra + info despre taberele viitoare gasiti pe site-ul Fresh-Meat)

Niciun comentariu: