joi, 31 decembrie 2009

SNOW EXPLOSION - THE REVIEW



A fost pe buzele tuturor, am auzit cuvinte de lauda dar am intalnit si foarte multi oameni care si-au pus mari semne de intrebare. A avut loc intre 12 si 19 Decembrie iar pana la sfarsitul articolului o sa aflati daca Snow-Explosion, cea mai bine marketata excursie de snow, a transformat sau nu, visul promis in realitate.

DRUMUL: Noi am ales varianta autocarului din motive destul de logice: este ieftin, nu ai stresul condusului, poti sa citesti, sa vezi un film si ai ocazia sa cunosti o parte din lumea de la camp. De vis as fi zis, un warm-up ideal pentru destinatia DISTRACTIE!. Dar cum socoteala de acasa, departe ajunge! o sa spunem franc ca drumul a fost extrem de nasol, in mare parte din cauza confortului oferit de autocar ( daca ii dam note, sigur ramane corigent) si a drumului de aproximativ 25 de ore. Aici cu mentiunea ca pauzele dese si sofatul impecabil au mai atenuat din durere.


Ajunsi in Ossiach, un conglomerat de satulete boeme care baltesc in jurul lacului cu acelasi nume, am avut surpriza sa constatam ca albeala nu era decat pe fetele turistilor, datorita lipsei acute de zapada de la fata locului. Dar dupa un pahar de vin fiert, la check-in, am fost asigurati ca pe munte situatia sta total altfel si ca jumatate din partii sunt deschise.



CAZAREA: Initial, de la exterior credeam ca am ajuns la Eforie Sud, intr-un complex pentru batranei, dar cred ca tot de la anxietatea cauzata de drum, ni s-a tras. La interior apartamentele ne-au surprins foarte placut, fiind calduroase, foarte bine ingrijite si dotate cu absolut tot ce ai avea nevoie. In timp ce imi despachetam bagajele, mi-am facut timp sa citesc si prospectul statiunii ca sa aflu stupefiat ca numai ski-pass-ul pe 5 zile ( pe care deasemenea l-am primit la check-in) costa 170 de euro iar pretul total al excursiei a fost de 289 E.

MUNTELE: "Masivul" Gerlitzen aflat la 10 minute de cazare ( cu autocarul), este un munte cu nimic mai special decat Postavarul nostru, in schimb pentru ca omul sfinteste locul, statiunea era extrem de bine exploatata fiind deservita de instalatii cat cuprinde, tunuri de zapada (care au mers non-stop indiferent ca a nins sau nu) si oameni care munceau zi si noapte pentru amenajarea si intretinerea partiilor. Initial in prima zi, din cauza surprizelor climaterice din saptamanile anterioare doar cateva partii au fost deschise, dar pana la jumatatea saptamanii datorita unui efort sustinut si interes pentru turism, toate partiile au fost deschise si nivelate ca in palma. Totodata pe munte gaseai si o gramada de cabane unde puteai manca sau bea un ceai cald la preturi decente, iar la Prinz-Hut apree ski-ul oficial Snow-Explosion s-au facut preturi speciale pentru pranzuri (6,5 euro) si bauturi. Vremea nu prea a fost cu noi, am prins destule zile cu ceata, dar am vazut si cele mai misto culori la asfintit.





SNOWPARK: LIPSA! NEMA! NONE! CANCI! FANTOMA! Aveau amenajat din pamanat un line cu landing-uri foarte abrupte ( prin asta zic, numa'bune!) pentru kickere dar kickere nu. Am mai gasit niste elemente ( un c box, un straight box si un rainbow rail) ingropate in zapada, si dupa o munca de echipa de vreo 2 ore am reusit sa plantam straight-ul destul de hardcorist pe partie. Pipe-ul era scobit deasemenea in pamant dar inca nu era amenajat, singurele lucruri pe care le-am gasit in picioare au fost un rainbow asezat aleatoriu pe o partie si cateva kickere "romanesti". Aici a fost si vina vremii, dar oricum din ce am vorbit cu cativa boardero localnici, snowpark-ul nu este unul de senzatie ( asta la pretentiile unui austriac) nici in plin sezon. Insa cum romanul e inventiv, am reusit sa ne simtim bine si in conditiile date.




FOOD: Bufet suedez dimineata si seara, cu meniu variat zilnic, pot spune ca mi-a placut ca pe langa mezeluri,cascaval, miere si gemuri au servit si cereale cu lapte dimineata, cat despre cina, am avut si meniuri pe placul nostru si mancaruri mai putin gustoase.




PARTY'S: Overall petrecerile au fost foarte ok, pentru lumea care a stiut sa se simta bine. In principiu e greu sa multumesti din punct de vedere muzical foarte multe categorii de oameni, eu as fi mers pe mai multe petreceri simultane, dar organizatorii au incercat sa ii tina pe toti la un loc. Anyway, we had a BLAST!




La dispozitie ne-au mai stat piscina si sauna , care si-au facut treaba destul de bine, precum si o zona de fun cu chestii gratis: Wii, Xbox & Playstation sau chestii contra cost ( 1 euro) biliard, fussball si pinball.

Una peste alta noi suntem de parere ca Snow-Explosion a fost o excursie foarte foarte misto, pentru inceputul de sezon si pentru target-ul pe care l-a urmarit. Raport-ul value for money a fost unul foarte bun, insa credem ferm ca s-a exagerat cu marketing-ul. Nota 10 pentru organizatori, merita toata increderea, pentru ca din punct de vedere logistic s-au descurcat extraordinar de bine.



S-a mai scris despre Snow-Explosion aici si aici.
MAI MULTE POZE AICI!

4 comentarii:

Cosmin spunea...

Cred ca e singura "tabara" unde am zis ca ma mai intorc... A fost excelent din toate punctele de vedere (mai putin al zapezii, care daca ar fi existat as fi scris "super excelent", daca se poate scrie asa)... Iar daca nu o sa fiu in sesiune de pe 6 februarie, sigur mai merg... Toate cele bune pe noul an !!

vorpax spunea...

Subscriu.

Titus spunea...

Hai mah ca nu a fost chiar tabara :) Erai liber sa faci cam ce vrei, sa dormi pe unde vrei/poti, nu statea doamna profesoara dupa fundu tau sa te mane de colo colo. Adevaru e ca cele 5 zile full de dat au facut toti banii.

X spunea...

"pana la jumatatea saptamanii datorita unui efort sustinut si interes pentru turism, toate partiile au fost deschise si nivelate ca in palma" Ha?! Voi glumiti? Au fost 5 partii deschise! Si oricat ai fi vrut sa te dai si pe altele, nu aveai cum sa te sui inapoi. Iar partiile 1 si 8 au fost pline de gheata in majoritatea timpului. Excursia a fost organizata ok, cazarea foarte ok, mancarea asa si asa. Dar hai sa fim seriosi, a fost in afara sezonului si partiile au fost departe de a fi multumitoare.