luni, 19 octombrie 2009

Ride for snow – Adjudecat !



Rider-ul Stupar Ilie din Cluj a fost primul care si-a manifestat entuziasmul primei zile de dat fata de comunitate si astfel castiga un weekend la FreshPark 2010.

Iata cum si-a inceput el sezonul:

"pai era joi seara …m-am uitat pe orar la faculta.. am vazut ca ore nu am vineri o chestie super faina .am mai vazut ca este zapada la arieseni.. si am zis la un preten sa dam o tura. asa ca vineri la ora 8 am plecat din cj .. pe la 10 jumate am fost acolo...soare frumos.. zapada multa si pufoasa. ne-am echipat.. si am lasat urme in zapada toata ziua.. atractia preferata.. marginea padurii – erau multe hopuri pe acolo.
ce sa mai zic..zapada la primele urme. in sus.. era pana peste genuchi si compacta. nu ajungeai jos.
iar sambata am mers la cavnic unde a fost multa zapada si teleskiurile functionau. zapada a fost mai umeda… fiind ca era soare si caldut.
de acolo nu am poze ca ne-am dat de toti banii !
cam atata a fost weekendul asta.. sper ca pe weekendul viitor sa mergem la balea. sa fie zapada!"

BRAVO! Ilie iti dorim zile cat mai multe si trickuri cat mai smooth.
Ride on!

Niciun comentariu: