luni, 30 martie 2009

Pamflet+Snowboard=Love



"Rocker" cred ca e cel mai potrivit cuvant pentru a-l descrie pe Pamflet. La cei 16 ani ai lui, Pamflet a reusit sa ia cate un premiu cam la fiecare concurs important de anul acesta. Desi retras din fire, Popa Mihai isi arata adevarata fata pe partie, fiind rookie of the year ( cel putin in Romania). Dupa testarea zapezii din Baia Mare, la concursul Five-O, Pamflet s-a intors un pic dezamagit, dupa ce o clavicula rupta l-a impiedicat sa se bucure pe deplin de park si zapada, dar asta nu l-a oprit sa ne povesteasca cate ceva despre relatia lui cu snowboard-ul.

Shred: Cum iti zice mama si cum te striga fetele pe strada?
Pamflet: Mama ma striga "Mitza" , iar fetele imi soptesc "Pomfle".

Shred: De unde vine porecla de Pamflet?
Pamflet: Pentru ca buna dispozitie ma caracterizeaza si sunt o persoana glumeata. Tanaru m-a botezat "Pamflet".

Shred: Esti "the new thing" pentru snowboardingul din Romania. De unde a inceput tot?
Pamflet: Anul trecut m-am suit pentru prima data pe placa si dupa ce m-a trantit , mi-am propus sa o controlez.

Shred: Unde te dai cel mai des, si unde iti place cel mai mult?
Pamflet: Cel mai des ma dau in Poiana Brasov, desi costul este mare ( Copos ia bani de la noi si ii da la fotbalisti). Insa cel mai mult imi place in Sinaia.

Shred: Ce sponsori te imbraca si te echipeaza?
Pamflet: Ma echipeaza FlavaShop si Independent ,dar ma imbrac singur.

Shred: Ai castigat destul de multe premii in ultimul timp. Care inseamna cel mai mult pentru tine?
Pamflet: Premiile ma ajuta financiar , performanta ma face fericit.

Shred: Ce te atrage mai mult? Skateboardingul sau snowboardingul? De ce?
Pamflet: Anotimpurile stabilesc optiunea, satisfactie imi ofera amandoua.

Shred: Pe ce muzica te dai?
Pamflet: ROCK!

Shred: Cu cine iti place sa te dai?
Pamflet: In general cu toate fetele interesante si interesate , insa pe partie cu Bobo si Tanaru.

Shred: Cu ce titluri te mandresti si ce trick-uri iti plac?
Pamflet: Cu toate cele de la Try to Fly de anul acesta, iar ca trickuri preferate ar fi: backflip , bs 180 & rodeo 540

Shred: Cine te-a ajutat cel mai mult pe partea de snowboarding?
Pamflet: Ambitia mea si incurajarile prietenilor .

Shred: Ce planuri ai legate de snowboarding? E doar de fun sau vrei mai mult?
Pamflet: Fun va fi mereu oricat de mult evoluez , iar pentru viitor un singur cuvant: MAXIM.

Shred: Ultimul concurs la care ai participat a fost Five-o in Baia Mare. Cum a fost?
Pamflet: Din pacate n-am putut sa ma dau deoarece mi-am rupt clavicula cu 2 zile inainte. In rest nu am cuvinte despre tot ce s-a intamplat. Imi pare rau de cei care nu au fost acolo , concursul va ramane in istorie multi ani de acum incolo. Afterparty-ul si premierea au fost foarte bine organizate ( de mult timp n-am mai fost la o petrecere de la care sa plec cand rasare soarele). Fetele din Baia Mare, renumite pentru frumusetea lor, au intretinut si ele atmosfera.

Shred: Iti vei reveni pana la SummerJib si Photoride?
Pamflet: Teoretic o sa fiu sanatos, dar nu se stie niciodata cand iti intra o piatra la roti .

Shred: Pentru sfarsit un cuvant pentru fane, prieteni, doctori si parinti:
Pamflet: Credeam ca nu ma mai intrebi !
- Parintilor nu pot sa le ofer ceea ce merita.
-Prietenilor... tot ceea ce merita
-Fanelor ... mai mult decat viseaza !!! (salut toate cretofilele din lume )

Un comentariu:

vladimir spunea...

ha ha, din cate retin eu, era inca intuneric cand te-ai sutit tu acasa de la afterparty-ul JibStars.